Tellimine

Nordic Carpet e-poest on kauba soetamine hõlbus, mugav ja turvaline. 
Selguse huvides oleme koostanud lühikese õpetuse, kuidas Nordic Carpet keskkonnas tellimust esitada.

1) Veebipoes tellimuse esitamiseks tuleb kliendil esmalt leida meelepärane toode, valida sobiv mõõt ja kogus ning seejärel lisada toode ostukorvi.
2) Ostukorvis saab klient soovi korral kauba kogust muuta, tooteid eemaldada ning näha tellimuse sisu ja koondmaksumust. Olemasolul saab selles faasis tellimusele lisada ka sooduskoodi.
3) Ostukorvis tuleb tellimuse vormistamiseks täita nõutud andmeväljad. Ole tähelepanelik, et esitad korrektsed andmed! Muidu võib olla oht, et tellimus ei jõua soovitud ajaks kohale.
Kui Teil on mingisugune erisoov, siis võid selle lisada kommentaariväljale. Erisoovide osas innustame aga esmalt kontakeeruma meie klienditoega.
4) Tellimuse vormistamise lehel tuleb sisestada ka transpordiandmed. Tarneviis sõltub ostukorvi lisatud toodetest ja kui tootevalik võimaldab mitut transpordivalikut, saab valida endale kõige sobivama. 
Kokku pakume kolme erinevat tarneviisi: 

  • Omniva kuller
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella maanteetransport

5) Kui kõik on korrektne, võib vajutada "Kinnitan ja maksan" nupule.
6) Seejärel jõuate tellimuse kinnituse lehele, kus on kirjas tellimuse andmed, sisu ja pangavalikud. Tellimuse eest tasumine käib Montonio makseteenuse abil. Toetame tasumist läbi järgnevate pankade:

  • Swedbank
  • SEB
  • LHV
  • Luminor
  • Coop Pank
  • Citadele
  • Revolut

7) Kui kauba eest on tasutud ja Montonio keskkonnast "Tagasi kaupmehe juurde" ikoonile klõpsatud, jõuate tagasi tellimuse kinnituse lehele, kus kuvatakse, kas tellimus sai tasutud või on veel tasumata.
Sama lehekülje aadressi saadame Teile ka e-maili aadressile, et seda vajadusel hiljem vaadata või makseprobleemide esinemisel tasumist uuesti proovida.
8) Kui kauba eest on tasutud, võtame tellimuse koheselt töösse! Olenevalt tootevalikust sõltub ka lõplik transpordiaeg, kuid üritame kõik tellimused 3-5 päeva jooksul kohale toimetada.
9) Peale tellimuse välja saatmist jõuab Teieni meili teel ka .pdf kujul arve.
10) Peale seda on ainult oodata, kuni meie tarnepartner tellimuse kohale toimetab!
Saadetist vastu võttes veenduge palun koheselt, et sellel ei ole transpordi käigus tekkinud vigastusi. Kui on, teavita sellest kullerit.
Rohkem infot tingimuste kohta leiab siit.

Kui tellimuse esitamisega on probleeme või soovite millegi osas täpsustusi, pöördu palun meie klienditeeninduse poole e-maili aadressil info@nordiccarpet.ee.